يادداشت هاي شنگول آبادي

كمتر از 10 دقيقه سابق

نماز جمعه اس ام اسي

Posted by شنگول ميرزا در ژانویه 21, 2011

ساير شهرها را نمي دانم ولي در تهران چند هفته اي است كه پنجشنبه ها  اس ام اسي حاوي نام سخنران و خطيب نماز جمعه و زمان آغاز برنامه (!) براي خلايق ارسال مي شود.

اول فكر كردم شماره من به نحوي دست ستاد نماز جمعه  افتاده كه آنها فكر مي كنند اگر بنده بدانم چه ساعتي برنامه شروع مي شود چه كسي قرار است سخنراني كند لابد راه مي افتم مي رم نماز جمعه به خودم شك كرده بودم كه چيكار كردم كه اين عزيزان چنين فكري درباره من كرده اند

 بعد ديدم تمام اطرافيان هم از اين اس ام اس ها دريافت مي كنند. معلوم نيست چه  كه اين نماز دشمن شكن به اين حجم عظيم تبليغ براي ترغيب امت هميشه در صحنه نياز پيدا كرده است. آنها كه با ماركتينگ آشنايي دارند مي دانند كه كارشناسان ماركتينگ  براي تشخيص كارايي  هر ابزاري  مدتي را مشخص مي كنند. مثلا اگر بعد از يك هفته از پخش يك آگهي تلويزيوني تاثيري در فروش مشاهده نشود پخش  آن را متوقف مي كنند تا اشكال را پيدا كنند . 

نمي دانم براي اس ام اس چه مدتي در نظر گرفته مي شود . البته بعيد است فرستندگان اين اس ام اس ها  به اثربخشي آنها فكر كرده باشند و اصلا برايشان اهمتي داشته باشد مهم نشان دادن صرف هزينه براي در صحنه نگه داشتن مردم هميشه در صحنه است. البته عكس العمل اغلب افرادي كه من ديدم پاك كردن بلافاصله اين اس ام اس بوده است   

راستي  پنجشنبه ها اس ام اس ديگري هم ارسال مي شود كه مربوط به آقايان مي شود و درباره واريز200 تومان به حساب بانكي بابت  يارانه … است. عكس العمل افراد در مقابل اين  يكي لبخند مليح و حتي بازگو كردن براي ديگران  است……

یک پاسخ to “نماز جمعه اس ام اسي”

  1. ناشناس said

    خوشحالم که برگشتی
    همیشه از خوندن مطالب لذت می برم

بیان دیدگاه